Dominion Tour

logo Hra roku

Dominion Tour Mladá Boleslav

O kancléřovu číši

Dominion se vrací do Mladé Boleslavi. Místního kancléře tato zpráva velmi potěšila, proto se rozhodl do tohoto turnaje věnovat číši vyrobenou právě pro tuto příležitost. Přijďte změřit své síly, vytvořte nejsilnější dominium a oslavte své vítězství přípitkem z kancléřovy číše.

• Kdy: 18. září 2010 od 9 hodin
  • Kde: Vinárna Graal, ulice Ptácká, Mladá Boleslav
  • Startovné: 50 Kč (studenti 40,- Kč, děti 30,- Kč)

Ceny

Ceny do turnaje věnovali:

Propozice

Vinárna bude otevřena již od 8 hodin. Prezentace účastníků začíná v 9:00. Platí standardní propozice a pravidla Dominion Tour. Přihlášky zde. První kolo začíná v 10:00 hodin.

Doprava

Vinárna se nachází pod Mladoboleslavským hradem. Jako dobrý orientační bod Vám poslouží Akuma (výrobce baterií), Boleslavský Lihovar, Boleslavské mlýny a v ne poslední řadě Česana. Pokud nebudete vědět kudy, stačí zastavit prvního kolemjdoucího a říct jeden z uvedených objektů. ;)

Autem

Pojedete-li od České Lípy, před stoupáním do Mladé Boleslavi (na vrcholku stoupání uvidíte most) odbočíte v pravo směrem na Podlázky a pojedete podél Jizery (ulice Josefodolská). Tak dojedete až do Mladé Boleslavi (cca 500m). Pojedete stále po hlavní (ulice Ptácká), přejedete železniční přejezd a zhruba po 700m od přejezdu dojedete až k vinárně. Nachází se po levé straně ve skále, takže jamile uvidíte první kamení, blížíte se. :)

Pojedete-li od Prahy/Liberce, je cesta trošku složitější, protože musíte přes celou Mladou Boleslav. V okamžiku, kdy píši tyto řádky je Staré město rozkopané, proto neznalým doporučuji následující trasu. Pro opuštění dálnice použijte sjezd Kosmonosy, Mladá Boleslav průmyslová zóna. Nyní pojedete stále rovně - obkroužíte 3 kruhové objezdy a vždy sjedete směr Česká Lípa. Když projedete třetí kruháč stále ve směru Česká Lípa, podjedete most, minete 2 světelné křižovatky (u druhé křižovatky uvidíte po levé straně Interspar a Obi), podjedete další most a začnete klesat k poslední křižovatce. Na této křižovatce se dáte vlevo ve směru Podlázky (ulice Josefodolská) a nyní je navigace stejná jako v prvním odstavci. Celá tato cesta trvá cca 10-15 minut.

Přímo před vinárnou bez problémů zaparkujete.

Vlak/Autobus

Přijedete-li na hlavní Železniční nádraží, můžete si udělat cca 20ti min. procházku podél Jizery. Vydáte se od nádraží budovy vlevo (vpravo to ani nejde), přejdete most a za ním se dáte opEť v levo. Kousek v dálce již uvidíte skálu na které se tyčí Mladoboleslavský hrad. Až dorazíte na křižovatku ve tvaru T pod touto skálou, dáte se vlevo. Ujdete asi 100m a jste na místě. Pokud chcete jet autobusem (lístek se platí v autobuse 12Kč/6Kč), využijte linku A. Nastoupíte na zastávce Hlavní nádraží a vystoupíte na zastávce Akuma či Pod hradem. Na obou zastávkách budou navigační šipky. Nenecháme Vás bloudit. :)

Přijedete-li na místní Železniční nádraží nebo hlavní Autobusové nádraží sedněte raději rovnou na MHD. Poslouží Vám k tomu linka 50 a 60. Přímo na nadražích se nachází obchodní centrum Bondy. Na MHD nastoupíte na zastávce Václava Klementa ve směru do centra. Budete-li mít hlavní vstup do Bondy centra "v zádech" (na této straně se nachází KFC, T-Mobile atd.), dáte se v pravo, přejdete hlavní silnici a opět se dáte v pravo - po 15m naleznete zastávku Václave Klementa ve směru do centra. Ať pojedete linkou 50 nebo 60 vystoupíte na zastávce "Pod hradem".

Bloudit Vás nenecháme. Na zastávkách budou šipky, které Vám po výstupu ukáží správný směr. A jak poznáte kde vystoupit? Autobusy vždy jméno zastávky hlásí a budete se točit kolem skály a hradu. :)

Zobrazit místo Vinárna Graal na větší mapě

Jídlo

Hlady rozhodně trpět nebudete. Ve vinárně výborně vaří a porce jsou takové, že se za nimi budete moci schovat. Ostatně jídelní lístek naleznete zde. Je velmi pravděpodobné, že v den konání bude k obědu specielní menu za výhodný peníz.

Co s sebou

Ve vinárně je chladno. I když venku bude 30 stupňů, skála poskytuje dokonalý úkryt před teplem. Když přibalíte tričko s dlouhým rukávem, nic nezkazíte.

Jinak sebou nepotřebujete nic zvláštního, dokonce ani umět Dominion (v tom případě přijeďte již po 8:00). Pokud se chcete přeci jen připravit předem, zde jsou k dispozici pravidla. Hlavně nezapomeňte na dobrou náladu.

Kontakt

V případě dotazů nám napište či zavolejte.

Jirka Dvořák (mob. 604 288 966, jirka [zavináč] koumak [tečka] net)
Martina Poláková (polma [zavináč] seznam [tečka] cz)